Абе хора , на вас светят ли ви копчалаците на климатроника . При мене една лампа няма дето да свети ... само дисплея на часовника , температурата и духането светят ... ???
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бутони климатроник
Collapse
X
-
Даже ще намериш и по-мощни SMD диоди със същите габарити. Като ги запояваш използвай припой с по-висока температура на топене щото се загряват много. Възможно е даже оригиналните да неса изгорели а само да искат да се припоят.Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001
Comment
-
Ако имате в предвид осветлението на бутоните - не е с диоди, а с мини-крушки - китайските са по 50-80 стотинки броя, а оригиналните на Бош са по 1лв бройката.
Само че несветенето не е само от крушките - бутоните на климата на едната ни кола не светят изобщо, макар да смених ВСИЧКИ крушки.
Диодите са само за индикацията на различните режими. Свалях панела, чистих всичко, смених крушките - пак не иска да свети. Единственото подобрение беше, че дисплея на силата на вентилатора светна (преди не светеше). Крушките са с цокълчета и закрепване както тези за осветлението на приборното табло.Last edited by Alfa User; d.m.y г., 23:17.
Comment
-
Крушките са безцокълни,смяната е лесна-внимава се свалянето,че там си е по-сложно!
Не очаквай да свети като лампата у вас-все пак е само за индикация.sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
Fiat Brava 1.9JTD SX
Comment
-
Оплитате колегата и това е. Първо да кажа че има 2 вида табла за управление. Не знам защо но едното е с една платка а другото с две платки. Съответно крушките не са еднакви. После с диоди осветление няма да направи щото крушките са 12V и без резистори светодиодите ще гръмнат на секундата. Има едно гадно място вътре на платката което обикновенно се презапоява ама си е голяма играчка. Затова най-лесния вариант е взима се + от кабела който пуска осветлението и се подава директно към някоя от крушките. Всичките са навързани паралелно и здравите трябва да светнатAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеОплитате колегата и това е. Първо да кажа че има 2 вида табла за управление. Не знам защо но едното е с една платка а другото с две платки. Съответно крушките не са еднакви. После с диоди осветление няма да направи щото крушките са 12V и без резистори светодиодите ще гръмнат на секундата. Има едно гадно място вътре на платката което обикновенно се презапоява ама си е голяма играчка. Затова най-лесния вариант е взима се + от кабела който пуска осветлението и се подава директно към някоя от крушките. Всичките са навързани паралелно и здравите трябва да светнатAlfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Comment
-
Първоначално публикувано от DanchoTodorov Покажи съобщениеКолега , пробвах това което ме посъветва , но проблема е, че по този начин лампите светят дори и колата да не е на контакт , да не говорим за пуснати фарове. Има ли някъде в тези букси (на климатроника) + който не е постоянен ?Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеНе го заблуждавай колега!!Нямат нужда от запояване,по една тъпа система са,ама не мога да обясня нормално за да ме рабере.
И не слагай по-силни диоди!!!Топят една тънка пластмаска и се смачкват указателните индикаций на копчетата от топлината!Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от DanchoTodorov Покажи съобщениеАз пък нямам мултицет под ръка. Пробвай първо жълтия кабел
Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment