Известие

Collapse
No announcement yet.

Бутони климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бутони климатроник

    Абе хора , на вас светят ли ви копчалаците на климатроника . При мене една лампа няма дето да свети ... само дисплея на часовника , температурата и духането светят ... ???
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

  • #2
    Всички копчета трябва да светят.Купуваш си диоди с по-меки "телчета" защото оригиналните нямат цокал и като ги свалиш ще разбереш как се сменят.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #3
      Даже ще намериш и по-мощни SMD диоди със същите габарити. Като ги запояваш използвай припой с по-висока температура на топене щото се загряват много. Възможно е даже оригиналните да неса изгорели а само да искат да се припоят.
      Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

      Comment


      • #4
        Не го заблуждавай колега!!Нямат нужда от запояване,по една тъпа система са,ама не мога да обясня нормално за да ме рабере.

        И не слагай по-силни диоди!!!Топят една тънка пластмаска и се смачкват указателните индикаций на копчетата от топлината!


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #5
          Ако имате в предвид осветлението на бутоните - не е с диоди, а с мини-крушки - китайските са по 50-80 стотинки броя, а оригиналните на Бош са по 1лв бройката.
          Само че несветенето не е само от крушките - бутоните на климата на едната ни кола не светят изобщо, макар да смених ВСИЧКИ крушки.
          Диодите са само за индикацията на различните режими. Свалях панела, чистих всичко, смених крушките - пак не иска да свети. Единственото подобрение беше, че дисплея на силата на вентилатора светна (преди не светеше). Крушките са с цокълчета и закрепване както тези за осветлението на приборното табло.
          Last edited by Alfa User; d.m.y г., 23:17.
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #6
            за да работи осветлението на бутоните на климатроника се презапояват само 4-те диода на платката! Изпитано!!! Не се купуват нови неща, освен ако няма някоя крушка за смяна!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Крушките са безцокълни,смяната е лесна-внимава се свалянето,че там си е по-сложно!
              Не очаквай да свети като лампата у вас-все пак е само за индикация.
              sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
              Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
              Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
              Fiat Brava 1.9JTD SX

              Comment


              • #8
                Ще пробвам с презапояване
                Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

                Comment


                • #9
                  Оплитате колегата и това е. Първо да кажа че има 2 вида табла за управление. Не знам защо но едното е с една платка а другото с две платки. Съответно крушките не са еднакви. После с диоди осветление няма да направи щото крушките са 12V и без резистори светодиодите ще гръмнат на секундата. Има едно гадно място вътре на платката което обикновенно се презапоява ама си е голяма играчка. Затова най-лесния вариант е взима се + от кабела който пуска осветлението и се подава директно към някоя от крушките. Всичките са навързани паралелно и здравите трябва да светнат
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    Оплитате колегата и това е. Първо да кажа че има 2 вида табла за управление. Не знам защо но едното е с една платка а другото с две платки. Съответно крушките не са еднакви. После с диоди осветление няма да направи щото крушките са 12V и без резистори светодиодите ще гръмнат на секундата. Има едно гадно място вътре на платката което обикновенно се презапоява ама си е голяма играчка. Затова най-лесния вариант е взима се + от кабела който пуска осветлението и се подава директно към някоя от крушките. Всичките са навързани паралелно и здравите трябва да светнат
                    Колега , пробвах това което ме посъветва , но проблема е, че по този начин лампите светят дори и колата да не е на контакт , да не говорим за пуснати фарове. Има ли някъде в тези букси (на климатроника) + който не е постоянен ?
                    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DanchoTodorov Покажи съобщение
                      Колега , пробвах това което ме посъветва , но проблема е, че по този начин лампите светят дори и колата да не е на контакт , да не говорим за пуснати фарове. Има ли някъде в тези букси (на климатроника) + който не е постоянен ?
                      Има. Сега не се сещам точно цвета на кабела но по единия идва + само когато колата е на контакт и са включени фаровете. За съжаление в момента нямам схемата от Аутодата под ръка
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Аз пък нямам мултицет под ръка
                        Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                          Не го заблуждавай колега!!Нямат нужда от запояване,по една тъпа система са,ама не мога да обясня нормално за да ме рабере.

                          И не слагай по-силни диоди!!!Топят една тънка пластмаска и се смачкват указателните индикаций на копчетата от топлината!
                          А ти до кога ще се бъркаш там където не ти е работа. Човека пита за съвет и аз му го давам. След като казвам че е така значи е така. Като нямате мнение или незнаете щото е сигурно че е така поне не правете коментар.
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DanchoTodorov Покажи съобщение
                            Аз пък нямам мултицет под ръка
                            е тогава с две жици и една крушка . Пробвай първо жълтия кабел
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Проблема е отстранен . Благодарности на колегата Alexanderbb ,както и на всички други за помоща
                              Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

                              Comment

                              Working...
                              X